27 yıl önce iş ve inşaat makineleri sektörüne yönelik olarak çıkardığı Makina Market dergisi ile yayıncılık sektörüne giriş yapan Apa Yayıncılık, 6 dergi ile sektördeki büyümesini sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Terex, beton mikserlerinde Cummins hidrojen motorlarını sunmaya başlıyor

Terex Advance, beton mikser kamyonlarında Cummins’in hidrojen içten yanmalı motorunu seçenek olarak sunmaya başlıyor.

İki şirket, Cummins X15H motorunu; Terex Advance Commander Serisi önden boşaltmalı mikser kamyonlarına entegre etmek için anlaşma imzaladı. Makineler şu anda Cummins’in dizel motorlarıyla çalıştırılıyor ancak anlaşma, Terex Advance’in bu on yılın sonlarında X15H’nin seri üretimi başladığında sıfır karbonlu hidrojen yakıt seçeneği de sunabileceği anlamına geliyor. Cummins’in yakıttan bağımsız platformunun bir parçası olan X15H, içten yanmalı motor teknolojisine dayanıyor. Üretici, motorun kamyon şasisine entegrasyonunun basit olduğunu ve araç tasarımlarında veya iş operasyonlarında büyük bir revizyon gerektirmeyeceğini iddia ediyor.

“Bu teknolojinin gelecekte yaygınlaştırılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz”

X15H ile Cummins’in mevcut dizel platformları arasındaki önemli ortaklığın, parça tedarikinde avantajlar sunmanın yanı sıra mevcut bakım uygulamalarını da desteklediğini ekliyor. Terex Advance Genel Müdürü David Grabner, “Emisyonları azaltmaya yönelik küresel ihtiyaç güçlenirken, hazır karışım müşterilerimizin karbondan arınmasına yardımcı olmak için aktif olarak pratik ve uygun maliyetli stratejiler izliyoruz. Cummins’in X15H’si, önden boşaltmalı mikser kamyonlarımız için uygun bir sıfır karbon seçeneği sunuyor ve bu teknolojinin gelecekte yaygınlaştırılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz” sözlerini kaydetti.

Yüksek performanslı uygulamalara uygun, sıfır karbon yakıt seçeneği

Cummins Hidrojen Motor İşletmesi Genel Müdürü Jim Nebergall, “Hidrojen içten yanmalı motorlar, genellikle zorlu görev çevrimlerine tabi olan beton mikser kamyonları gibi ağır hizmet tipi, yüksek performanslı uygulamalar için uygun bir sıfır karbon yakıt seçeneği sunuyor. Terex Advance gibi üreticilerin, özellikle mesleki kamyon taşımacılığı gibi karmaşık sektörlerde sıfır karbon teknolojilerinde öncülük ettiğini görmek heyecan verici” dedi.

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

2.150 ton ağırlığındaki 3 STS vinç, İstanbul’dan Mardaş Limanı’na taşındı

SONRAKİ HABER

1 kilometre yüksekliğindeki Cidde Kulesi inşaatı, yeniden başlatılıyor

BENZER HABERLER