27 yıl önce iş ve inşaat makineleri sektörüne yönelik olarak çıkardığı Makina Market dergisi ile yayıncılık sektörüne giriş yapan Apa Yayıncılık, 6 dergi ile sektördeki büyümesini sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Tadano iki yeni araç üstü vinci piyasaya sürüyor

Japon merkezli iş makinesi üreticisi Tadano, 110 ton kapasiteli GT-1200XL-2 ve 72,6 ton kapasiteli GT-800XL-2. iki yeni kamyon vinç modelin duyurdu. Şirket, kamyon vinçlerinin yol izni onay sürecine yardımcı olmak için düşük dingil ağırlığı, dar genişlik ve uzun bom tasarımlarıyla tasarlandığını ve bu nedenle ideal kullanım sunduğunu söyledi.

 2,4 metre yarıçapta maksimum 110 ton kaldırma kapasitesi sunan GT-1200XL-2, yeni tasarımlı beş bölümlü bir sabitleme bomuna sahip olan makineler 12,5 ile 51 metre arasında kaldırma yüksekliği sunuyor. Ayrıca vinçler kaldırma yeteneklerini optimize etmek için 10,3 ila 17,9 metre uzunluğunda farklı pergel tasarımlarıyla donatılabiliyor. 3,5 ile 25 ton arasında değişen kendi kendini donatan karşı ağırlık seçenekleri, vincin bir dizi kaldırma işlemini verimli bir şekilde gerçekleştirmesini sağlıyor.

Yüksek kaldırma kapasitesi

Sınıfındaki en uzun boma sahip olan 72,6 ton kapasiteli Tadano GT-800XL-2 araç üstü vinç, 12 ile 47 metre uzunluğunda hidrolik olarak iç içe geçen beş bölümlü güçlü bir boma sahiptir. Kaldırma çok yönlülüğünü artırmak için 17,9 metreye kadar kaldırma kolu ile kullanılabiliyor. 8,1 tona kadar çoklu kendi kendine çıkarılabilen karşı ağırlık konfigürasyonları, kaldırma esnekliğini daha da artırıyor.

Yolda güven veren donanım

Tadano, bu yeni kamyon vinçlerinin bağımsız ön ve arka havalı süspansiyona ve yönlendirilebilir aks sistemlerine (Hendrickson Truck Commercial Vehicle Systems tarafından geliştirilen Airtek NXT ve Roadmaax) sahip. Vinçler, 12 ileri vitesli ZF TraXon şanzıman ile gücünü kontrollü bir şekilde veriyor. Her iki vinç modelinde de tüm tekerlerde disk fren sistemi kullanılıyor. Tadano, kendi kendini donatan karşı ağırlıkları ile yeni kamyon vinçlerinin sahada bir kez kaldırılmaya hazır olduğunu ve bu sayede birden fazla projeyi tek bir günde tamamlamalarını sağladığını söyledi. Vinçler gücünü Cummins X12 motorundan alıyor. Yakıt israfını önlemek için, hidrolik pompa tahliye miktarını ölçmek için eko modu bulunuyor.

Gelişmiş konfor

Şirket, vinç operatörleri için kullanım kolaylığının da dikkate alındığını belirtti. Kabin içi monitör, güvenli ve verimli operasyonlar için çalışma parametrelerinin net bir görünümünün yanı sıra standart kablo ve geri görüş kamerası desteği de sunuyor.

Uzun ve güçlü bom tasarımı, sınırlı iş sahalarında mükemmel kaldırma kapasiteleri vermek için asimetrik payanda kurulum özelliğiyle birleştiriyor. Asimetrik payanda yetenekleriyle, vinçlerin akıllı çizelgesi, özellikle payandalar üzerinden kaldırırken kaldırma kapasitelerini ve yarıçapı optimize edilebiliyor. Vinçler ayrıca, merkez ofislere ve servis teknisyenlerine uzaktan gerçek zamanlı operasyon bilgileri sunan Tadano’nun Hello-Net telematiğinden yararlanıyor.

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

Avustralya'nın inşa edilmiş ortamı 2040'a kadar net sıfıra ulaşacak

SONRAKİ HABER

Londra'da duraklatılan HS2 Euston istasyonunun bütçesi 2,5 milyar euroyu aştı

BENZER HABERLER