27 yıl önce iş ve inşaat makineleri sektörüne yönelik olarak çıkardığı Makina Market dergisi ile yayıncılık sektörüne giriş yapan Apa Yayıncılık, 6 dergi ile sektördeki büyümesini sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Doka Kalıp ve İskele, “Thewejourney” ile geleceğe adım atıyor!

Doka Kalıp ve İskele, 2023 yılı Strateji ve Kültür Atölye’si Pera Palace Hotel’de gerçekleştirdi. Yeni yıla “Thewejourney” mottosuyla start veren Doka Türkiye ekibi, toplantıda dört gruba ayrılarak, stratejilerinin temel taşlarını yol gösterici kurum ilkeleriyle harmanlayarak, finansal hedeflerine ulaşmanın yolunu aradılar.

Ender ÖZATAY – Doka Kalıp ve İskele Genel Müdürü

Kalıp ve iskele sektörünün öncü markaları arasında yer alan Doka Kalıp ve İskele, başarıyla kapattığı 2022 yılının ardından gelecek dönem için hedeflerini belirlemeye başladı. Şirket, 2030 vizyonu kapsamında başlattığı “Thewejourney” adlı proje ile davranış şekilleri ve finansal hedeflerini değiştirmeye odaklandı. Şirket bu kapsamda Genel Müdür Ender Özatay ve tüm çalışa ekibinin katılımıyla 2023 yılı Strateji ve Kültür Atölyesi’ni gerçekleştirdi. Doka Türkiye ekibi, dört grup halinde şirketin temel stratejilerini kurum ilkeleriyle harmanlayarak finansal hedeflere ulaşılmasına ilişkin grupların çalışma sonuçlarını tartıştı.

“2022, finansal hedeflerimize ulaştığımız iyi bir yıldı

Pera Palas’ta gerçekleşen 2023 yılı Strateji ve Kültür Toplantısı’nın açılış konuşmasını yapan Doka Kalıp ve İskele Genel Müdürü Ender Özatay, 2022 yılına yönelik değerlendirmelerde bulundu. Doka Türkiye’nin geçen yılı hedeflediğinden de daha iyi kapattığına değinen Özatay, “2022 tüm finansal hedeflerimize ulaştığımız, hatta öngörülenin üstünde bir başarı elde ettiğimiz müthiş bir yıl oldu. Başarımız sadece satış anlamında değil; karlılık, pazar payı, giderlerin kontrolü gibi birçok parametre için de söz konusu. ifadelerini kullandı.

Doka Kalıp ve İskele, 2023 yılının tüm zorluklarıyla başa çıkmak için hazır!

Başarıyla sonuçlanan 2022 yılının ardından 2023 yılına ilişkin verilerin zorlu bir yılı işaret ettiğine değinen Özatay, Doka Türkiye olarak birçok zorluğun bulunduğu 2023 yılında da hız kesmeden çalışmalarını sürdüreceklerini vurgulayarak, “Bugün burada 2023 yılının açılışını yapmak üzere toplandık. 2023 yılı bütün ekonomik pariteleri bir araya koyduğumuzda hem makroekonomik hem mikro ekonomik olarak kolay bir yıl olmayacak gibi görünüyor. Tüm veriler 2023 yılının oldukça zorlu bir yıl olacağını gösteriyor. Bu zorluklarla birlikte inşaat sektörünün nasıl gelişeceğini tam olarak öngöremediğimiz bir durum ortaya çıkıyor. Ancak biz bu yılı da hedeflerimize ulaşarak kapatmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

The we journey, Doka ekibinin kendisidir!

Gelecek yıllardaki hedeflerini giderek yükselten Doka Kalıp ve İskele, 2030 yılı için ‘sektör lideri’ konumuna ulaşma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Şirketin gelecek dönem hedefleri ve stratejileri hakkında yapılan sunumlara ilişkin konuşan Özatay, “Dört ekibe ayrılan çalışma arkadaşlarımız stratejimizin temel taşlarını yol gösterici kurum ilkelerimizle harmanlayarak, finansal hedeflerimize ulaşmanın yolunu çizdi. Cumhuriyetimizin 100. yılında Pera Palas’ta gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikte bir bütün olarak çalışmanın ve üretmenin önemini bir kez daha vurguladık. Doka Türkiye olarak önceden belirlediğimiz kurum içi kültür transformasyonu amacına ulaşmak için tuttuğumuz yolları benimsiyor, şevkle çalışıyor ve gerçekleştiriyoruz. 2023 yılında çıtayı yükseltiyor, yeni bir zirve hedefliyoruz. Şirketimiz 2030 için çok önemli hedefler belirledi. Şu anda Dünya genelinde pazarda 2. sıradayız. 2030 yılında ise büyüme yakalayarak pazarın lideri olmak istiyoruz” dedi. Doka Kalıp İskele’nin 2030 yılı için yalnızca finansal hedeflere değil davranış şekillerine de odaklandığına dikkat çeken Özatay, “Şirketimiz 2030 için bir yandan finansal hedefler verirken bir yandan da ‘The we journey’ isimli yolculuk sürecini başlattı. Bu yolculuk aslında bizim davranış şekillerimiz ve finansal hedeflerimizle ilgili. Bizim görevimiz de bu hedeflere ulaşmak. Birçok kişi soruyor, ‘The we journey nedir’ diye, The we journey Doka ekibinin kendisidir! Bu kavramı şirketimizi hedeflerimize ulaştırmak için kullandığımız bir yol olarak tanımlayabiliriz” diye ekledi.

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

<strong>Avrupa’da çimento fiyat artışları devam edecek</strong>

SONRAKİ HABER

<strong>Hareket, Tadano CC 38.650-1 sipariş etti</strong>

BENZER HABERLER