27 yıl önce iş ve inşaat makineleri sektörüne yönelik olarak çıkardığı Makina Market dergisi ile yayıncılık sektörüne giriş yapan Apa Yayıncılık, 6 dergi ile sektördeki büyümesini sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Uluslararası Büyüme

XCMG başkan Yardımcısı Jiansen Liu, Tom Jackson’a şirketin başarı stratejisini ve küresel hafriyat ekipmanı endüstrisinin geleceğini nasıl gördüğünü anlattı.

1989’daki kuruluşundan bu yana, Çinli XCMG şirketi, International Construction’ın satışlara göre dünyanın en iyi 50 OEM’i sıralaması olan en son Yellow Table’da dünyanın en büyük dördüncü inşaat ekipmanı tedarikçisi haline geldi.

Liu, ABD ve Avrupa’nın şirket için kilit pazarlar olduğunu ve iddialı hedeflerinin hafriyat ekipmanlarında küresel lider olmak olduğunu söylüyor. XCMG, vinçler, havai çalışma platformları, asfaltlama ekipmanı ve itfaiye araçları üretiyor, ancak hafriyat ekipmanını ana işi olarak görüyor, diyor.

Liu, Covid-19’a ve bunun sonucunda ortaya çıkan ekonomik etkilere rağmen, Çin’in tüm markalar için yurt içi ekskavatör satışlarının geçen yıl % 40,1, Çin’den yapılan ekskavatör ihracatının ise % 30,5 arttığını söylüyor.

Hafriyat ekipmanlarının satışları Mart ayında geçici olarak düşerken, yılın sonunu tamamlayan dünyanın tek bölgeleri Rusya ve Rusya sınırındaki Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkeleriydi. Liu, ileriye dönük olarak ABD hafriyat pazarının 2021-22’de en güçlü olacağına inanıyor.

XCMG’nin hızlı büyümesi kısmen Caterpillar, Sinopec ve Liebherr gibi şirketlerle olan birçok ortaklığı ve ortak girişiminden kaynaklanmaktadır. Gelecekteki olası anlaşmalar sorulduğunda Liu, “XCMG açık fikirli bir şirkettir. Birbirimizden öğrenebilir ve iyi ortaklarla birlikte daha iyi bir dünya inşa edebilir ve bu sektördeki oyuncularla her türlü işbirliğini memnuniyetle karşılayabiliriz.

XCMG organik büyümeye odaklanıyor ancak uygun ortaklarla işbirliği yapmayı veya entegre olmayı asla reddetmeyecek. ”

Bölgesel farklılıklar

XCMG 20 yıldır Avrupa’da ve 2012’de Alman beton pompası üreticisi Schwing’in çoğunluk hissesini satın aldı. “Artık bir XCMG Avrupa Ar-Ge merkezimiz, XCMG Avrupa satış ve servis şirketimiz ve Almanya, Avusturya ve Polonya’da üretim merkezlerimiz var. , ”diyor Liu. “En önemlisi, tüm Avrupa ülkelerini kapsayan satış ve hizmet ağımızı ve Avrupalı ​​müşterilerin aralarından seçim yapabileceği daha geniş bir ürün portföyünü kurduk.”

Şirket ayrıca 2012’de New York eyaletinde XCMG Kuzey Amerika’yı ve 2017’de Las Vegas’ta bir parça tesisi kurdu. Ayrıca Hindistan’ın Chennai kentinde tesisleri var. Liu, bu bölgesel noktalara sahip olmanın, dünyanın farklı yerlerindeki müteahhit tercihlerini öğrenmenin ve makineleri bu talepleri karşılayacak şekilde değiştirmenin anahtarı olduğunu söylüyor.

Hafriyat ekipmanı tercihleri ​​dünyanın çeşitli bölgelerinde – bazen büyük ölçüde – farklılık gösterir. Liu, “Altı tonluk bir ekskavatörün Çin versiyonu, Avrupalı ​​müşterilerin taleplerini karşılamıyor, bu nedenle Avrupalı ​​ve Amerikalı müşteriler için daha büyük bir kabin tasarladık” dedi. Avrupalı ​​müteahhitler de Çin’de tercih edilen tek amaçlı ekskavatörlerin aksine çok işlevli makineleri tercih ediyor.

Çevrimiçi iletişim

Liu, XCMG’nin 2020’deki başarılarına rağmen, o yılın yarattığı zorlukların hala bizde olduğunu söylüyor. Yakın gelecek için en iyi çözüm, satış ve bilgi sürecini ilerletmek için dijital iletişim teknolojisini kullanmaktır.

Liu, “Müşterilerimiz ve bayilerimizle birçok çevrimiçi toplantı ve iletişimimiz oldu ve bu harika,” diyor. “İkinci Uluslararası Müşteriler Festivalimizi harika geri bildirimlerle çevrimiçi olarak düzenledik. Bu tür iletişime alışıyoruz ve bundan sonra çalışmalarımızda daha fazla dijital etkileşimi benimseyeceğiz çünkü daha fazla insan prodüksiyonumuzu ve ürünlerimizi sanal gerçeklik veya çevrimiçi yayınla izleyebilecek. ”

Liu, XCMG’nin Shanghai Bauma sırasında farklı dillerde 72 saat kesintisiz olarak çevrimiçi yayın yaptığını söylüyor.

“Biz ve müşterilerimiz, Covid-19 nedeniyle bu dijital etkileşime uyum sağlamalıyız. Liu, “Başka seçenek yok” diyor.

Elbette bu dijital etkileşim yüz yüze etkileşimin yerini alamaz. Bu nedenle, Covid-19’u bir an önce birlikte yenip birbirimizle tanışarak birlikte bir şeyler içeceğimizi umuyoruz.

“Ancak dijital etkileşim, Covid-19’a karşı savaşı kazandıktan sonra bile uluslararası işimizde ve günlük yaşamımızda kesinlikle daha önemli bir rol oynayacak.”

Total
0
Shares
Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

ÖNCEKİ HABER

Gelecek Potansiyel Dolu

SONRAKİ HABER

Geleceğe Bakmak

BENZER HABERLER